نخستین جشنواره سرآشپزان، گوشت و کباب سجاس برگزار می‌شود

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خدابنده گفت: نخستین جشنواره سرآشپزان، گوشت و کباب سجاس توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر سجاس با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش میراث آریا، معصومه شیری گفت: نخستین جشنواره سرآشپزان، گوشت و کباب سجاس توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر سجاس با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان برگزار می‌شود. این جشنواره روز ۲۹ شهریور ساعت ۱۰ صبح در پارک ملت شهر سجاس افتتاح خواهد شد. 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خدابنده افزود: ۴۰ غرفه محصولات محلی و صنایع‌دستی و تولیدات مشاغل خانگی، ۱۵ مورد غرفه آشپزی، شش مورد غرفه قصابان در این جشنواره برگزار خواهد شد. 

او بیان کرد: در این جشنواره سرآشپزان ممتاز بخش و شهر سجاس و قصابان مشهور بخش و شهر سجاس، فعالان بخش کشاورزی و استادکاران و صنعتگران صنایع دستی حضور خواهند داشت.

شیری گفت: این جشنواره فرصت مناسبی است تا ظرفیت‌های شهر سجاس و شهرستان خدابنده را به نمایش بگذاریم و قطعاً این جشنواره در کسب و کار و رونق شهرستان تاثیر بسزایی خواهد داشت. 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهزستان خدابنده افزود: این جشنواره در راستای شور و نشاط اجتماعی شهروندان با برنامه‌های متنوع فرهنگی نظیر اجرای موسیقی سنتی انجام خواهد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062401485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha