سرعین رتبه نخست میزبانی از گردشگران در استان اردبیل

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: سرعین بیشترین ورود گردشگران تابستانی را داشته و زیرساخت‌های این شهرستان مورد توجه گردشگران از اقصی نقاط کشور است.

به گزارش میراث آریا، حسن محمدی ادیب گفت: در طول تابستان شهرستان سرعین بیشترین ورود گردشگران را در استان داشته و با توجه به تاسیسات متعدد گردشگری یکی از انتخاب‌های اول گردشگران در استان سرعین است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به حضور انبوه گردشگران در استان اردبیل به ویژه در شهریورماه، افزود: طبق ارزیابی‌های به عمل آمده از ابتدای شهریور تا ۲۰ شهریور حدود ۲ میلیون گردشگر به این استان سفر کردند و پس از سرعین، شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، خلخال، نیر و نمین نیز در کانون توجه مسافران و گردشگران تابستانی هستند.

او تاکید کرد: سرعین با داشتن ده‌ها استخر و چشمه‌های آب معدنی سرد و گرم، مناظر و چشم‌اندازهای زیبا، آب و هوای دلپذیر، هتل‌ها و مراکز تفریحی و اقامتی مجهز، پیست اسکی آلوارس و سایر جاذبه‌ها مانند مجموعه پل معلق ورگه‌سران به عنوان یک مجموعه سیاحتی در ایران و حتی بعضی کشورهای جهان مطرح است.

محمدی ادیب ادامه داد: در سال‌های اخیر توسعه تاسیسات و زیرساخت‌های گردشگری در سایر نقاط استان در دستور کار بوده به نحوی که اکنون شاهد علاقه‌مندی گردشگران به جاذبه‌های شهرستان‌های دیگر و حضور پرشمار در این مناطق نیز هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062501529
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha