طرح‌های گردشگری و تفریحی برای شهرهای جنوبی استان برنامه‌ریزی می‌شود/ راه‌اندازی منطقه ویژه‌ در میرجاوه به دلیل همجواری با پاکستان

استاندار سیستان وبلوچستان با اشاره به آغاز طرح‌های بلند مدت برای توسعه استان در کنار دریا گفت: طرح‌های گردشگری، تفریحی، خدماتی و ... برای شهرستان‌های جنوبی استان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

محمد کرمی در حاشیه جلسه با تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی در گفت‌وگو با میراث‌آریا بر تسریع در انجام کارها و پیگیری جدی امور تاکید کرد و گفت: روند پیشرفت و مراحل انجام پروژه‌ها و طرحهای عمرانی بایستی به طور دقیق نظارت شود تا مورد سوء استفاده برخی قرار نگیرد.

استاندار سیستان وبلوچستان افزود: برای پیشگیری از بروز مشکلات با برنامه‌ریزی و طراحی دقیق زمین‌های طرح مسکن به مردم واگذار گردد.

او تصریح کرد: طرح و نقشه کمربندی زاهدان در اختیار شهرداری قرار بگیرد، همچنین در زمینه گسترش فضای سبز به خصوص ورودی‌های شهر حتماً اقدامات لازم انجام شود.

کرمی بیان کرد: ادارات در زمینه زیباسازی و اجرای طرح‌های شهری همکاری لازم را برای رونق شهر داشته باشند.

او خاطرنشان کرد: با توجه به گسترش کارخانه‌ها و صنایع شهر زاهدان به عنوان یک شهر صنعتی در آینده معرفی خواهد شد.

استاندار تصریح کرد: با توجه به معادن مس و طلا در استان باید واحدهای تولیدی ساخت طلا در سیستان و بلوچستان رونق بگیرد.

کرمی بیان کرد: با توجه به تعهدات معادن باید کارخانه‌های فراوری مواد معدنی در سطح استان ایجاد شود که برخی از این کارخانه‌ها خریداری شده و در حال راه‌اندازی هستند که با راه اندازی این کارخانه‌ها شاهد تحول استان خواهیم بود.

او تصریح کرد: شهر زاهدان مرکز تردد بسیاری از استان‌ها و کشورهای همجوار است و نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و طراحی لازم برای گسترش این شهر است.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: برنامه ریزی شده در میرجاوه به دلیل همجواری با کشور پاکستان، منطقه ویژه‌ای در این شهرستان راه‌اندازی شود.

طرح‌های گردشگری و تفریحی برای شهرهای جنوبی استان برنامه‌ریزی شود/ راه‌اندازی منطقه ویژه‌ در میرجاوه به دلیل همجواری با پاکستان

کرمی با اشاره به آغاز طرح‌های بلند مدت برای توسعه استان در کنار دریا افزود: طرح های گردشگری، تفریحی، خدماتی و... برای شهرستان های جنوبی استان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062501557
دبیر مدیر سیستم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha