جشنواره گردشگری و ورزشی در پیشوا برگزار می‌شود

جلسه هماهنگی جشنواره گردشگری و ورزشی به مناسبت روز ملی روستا و عشایر با حضور مسئولان شهرستان پیشوا برگزار شد.

به گزارش میراث آریا، به مناسبت روز ملی روستا و عشایر، جلسه‌ای به ریاست حسن هداوندمیرزائی بخشدار مرکزی پیشوا، زهرا کچویی مشاور امور ایثارگران فرمانداری پیشوا، جواد ترابی رئیس اداره ورزش و جوانان، مریم خدابنده رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، حسین قربانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دهیاران روستاهای تابعه برگزار شد و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای این مناسبت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه، برنامه‌های مختلفی برای جشنواره بزرگ بومی محلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برپایی غرفه‌های صنایع دستی، سوغات محلی، غرفه‌های سفالگری کودکان و کارگاه‌های صنایع دستی اشاره کرد.

علاوه بر این، برگزاری غرفه پیشواشناسی و بازی‌های بومی محلی نیز به عنوان بخشی از برنامه‌های فرهنگی این جشنواره در نظر گرفته شده است. یکی دیگر از موارد مهم مطرح‌ شده، برگزاری جشنواره غذا بود که به‌طور ویژه در روستای هدف گردشگری یوسف‌رضا برگزار خواهد شد.

در پایان این جلسه، تمامی حاضران، تصمیمات لازم برای اجرای موفق این برنامه‌ها اتخاذ کردند تا جشنواره به‌عنوان رویدادی مهم و فرهنگی در سطح شهرستان پیشوا برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062701626
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha