تفاهم یگان حفاظت میراث‌فرهنگی و منابع‌طبیعی البرز برای همپوشانی و تسریع فعالیت‌ها

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی البرز از تعامل یگان حفاظت میرات‌فرهنگی استان با یگان حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی استان البرز برای راه اندازی گشت‌های مشترک در راستای حفاظت از آثار تاریخی، همپوشانی و دستیابی به اهداف و مأموریت‌ها و ایفای وظایف قانونی یکدیگر خبر داد. 

به گزارش میراث‌آریا، رحیم خاکی گفت: در راستای دستیابی به حفاظت بهینه و اطمینان بخش از آثار تاریخی و فرهنگی استان یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان جلسات متعدد با فرماندهان یگان‌های حفاظت دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری و یگان حفاظت سازمان محیط زیست البرز را برگزار شده است. 

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز افزود: طی جلسات متعدد در خصوص راه‌اندازی گشت‌های تلفیقی و مشترک در سطح استان و استفاده از توان عملیاتی یکدیگر در راستای انجام مأموریت‌های محوله به خصوص در مناطق صعب‌العبور تفاهم و تعامل انجام شد.

او با اشاره به اینکه حفاظت از آثار تاریخی کشور و استان البرز به عنوان میراث ملی، مسئولیتی همگانی است، اظهار کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفی در زمینه‌های مختلف از جمله حمل و نگهداری فلزیاب، مشاهده حفاری غیر مجاز، خرید و فروش اشیا تاریخی و... گزارش‌های خود را با شماره مستقیم یگان حفاظت اداره کل استان البرز ۳۲۸۲۹۱۱۸ و یا سامانه کشوری ۰۹۶۶۲ در میان بگذارند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062901823
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha