ستون‌های دولت وفاق ملی بر صداقت استوار است/ توسعه کردستان نیازمند اعتبارت جهشی است

استاندار جدید کردستان با بیان اینکه ستون‌های دولت وفاق ملی بر صداقت استوار است، گفت: این دولت وفاق را تنها در شعار مطرح نکرده و ما هم به عنوان نماینده دولت که باید سیاست‌های عمومی نظام را جلو ببریم، حتما در این مسیر قدم‌ خواهیم گذاشت.

به گزارش میراث‌آریا؛ آرش زره‌تن لهونی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار کردستان که با حضور وزیر کشور در سنندج برگزار شد، گفت: خدا را شاکرم که پس از چند سال فرصت خدمت دوباره به مردم کردستان به بنده داده شد.

استاندار کردستان با بیان اینکه کردستان را خوب می‌شناسم و از تمام توان و ظرفیت‌ها برای توسعه استان بهره ‌می‌گیرم، افزود: پروژه‌های نیمه تمام بسیاری در کردستان در حال انجام است که سعی می کنیم در مرحله اول به دنبال اتمام این پروژه‌ها باشیم تا مردم بتوانند از آنها بهره‌مند شوند.

او یادآور شد: دولت وفاق ملی بر ستون‌هایی استوار است که صداقت و راستی را سرلوحه خود قرار داده و این شعار را تا امروز تحقق بخشیده و نشان داده در کنار اجرای سیاست‌های کلی نظام، به دنبال بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های کشور است.

لهونی بیان کرد: اجرای قانون تجارت مرزنشینان که سال گذشته ابلاغ شده را از رئیس‌جمهور پیگیری کردم، انتظار می‌رود که وزیر کشور نیز بر مصوب این آئین‌نامه تأکید و جهت اجرا پیگیری کند.

استاندار کردستان با تأکید بر اینکه کالا بدون گمرک و با معافیت کامل گمرکی کلی توسعه و درآمدزایی ایجاد خواهد کرد، گفت: اجرای منطقه آزاد بانه و مریوان نیز پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070100051
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha