شناسایی بیش از ۲۶۰ فرصت سرمایه‌گذاری گردشگری در استان اصفهان

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری و امور طرح‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از شناسایی بیش از ۲۶۰ فرصت سرمایه‌گذاری گردشگری در ۲۹ شهرستان استان اصفهان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، محمدرضا اکبری سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری و امور طرح‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های اداره‌کل تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری بر اساس قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها و صدور مجوزهای بی‌نام سرمایه‌گذاری است.

او ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون، ۲۶۰ فرصت سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استان اصفهان شناسایی‌ شده و تلاش کرده‌ایم تا از این تعداد، ۵۰ اولویت سرمایه‌گذاری گردشگری در قالب مجوزهای بی‌نام و آزاد با هماهنگی استانداری اصفهان توسط این اداره‌کل تا پایان سال جاری صادر شود.

اکبری افزود: مجوزهای بی‌نام در قالب تهیه مطالعات اخذ استعلام‌ها و مجوزهای بین دستگاهی انجام می‌شود، به‌نحوی‌که سرمایه‌گذاران نیازی به طی کردن این فرآیند ندارند، با این وصف این مجوزها و فرصت‌های مربوط به آن از طریق نمایشگاه‌ها و سامانه‌ها به آگاهی علاقه‌مندان خواهد رسید.

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری و امور طرح‌های استان اصفهان تصریح کرد: در تدوین فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری گردشگری به گونه‌های مختلف گردشگری، ذائقه گردشگران ورودی، چگونگی جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، توسعه متوازن امکانات خصوصاً در مناطق کمتر شناخته‌شده استان موردتوجه واقع‌ شده است.

بسته‌های معرفی جذابیت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری استان با هماهنگی و همکاری استانداری اصفهان، اتاق بازرگانی، اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی و جهاد دانشگاهی اصفهان توسط این اداره‌کل در حال تدوین است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070200098
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha