تخفیف ویژه برای تورهای گردشگری شهرکرد

رئیس گروه توسعه گردشگری و بازاریابی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته گردشگری، تورهای گردشگری از تخفیف ویژه برای استفاده از تأسیسات گردشگری شهرستان شهرکرد بهره‌مند می‌شوند.

به‌گزارش میراث‌آریا، محمدرضا عباسی روز دوشنبه دوم مهرماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر تأکید کرد: تورهای گردشگری از ۵ تا ۱۲ مهرماه جاری همزمان با هفته گردشگری می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را با تخفیف از تأسیسات گردشگری شهرستان شهرکرد دریافت کنند.

رئیس گروه توسعه گردشگری و بازاریابی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: در این مدت خدمات گردشگری مرتبط با اقامت هتل دامون، اقامت و پذیرایی اقامتگاه بوم‌گردی هوشنگان، پذیرایی سفره‌خانه سنتی چلچراغ، استخر شنا مرکز تفریحی و سرگرمی آپامازاگرس و اشتخر شنا و فضای باز مرکز تفریحی و سرگرمی دیارا در شهرستان شهرکرد با پنج تا ۳۰ درصد تخفیف به تورهای گردشگری ارائه می‌شود.

او تصریح کرد: حمایت از گردشگران و ارائه خدمات مورد نیاز به تورهای گردشگری از مهم‌ترین برنامه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070200102
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha