برگزاری نمایشگاه آثار هنرمند سمنانی در وزارت میراث‌فرهنگی

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از برگزاری نمایشگاه آثار هنرمند استان سمنان در هشتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد.

به گزارش میراث آریا، سمانه سلطانی پور گفت: در نمایشگاه صنایع‌دستی واقع در هشتی وزارت میراث فرهنگی، آثار شاخص هنرمند و صنعتگر فعال شهرستان شاهرود، مریم صفانیا در رشته‌ منبت چوب به نمایش گذاشته‌ شده است.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا 4 مهرماه به ساختمان مرکزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به آدرس خیابان آزادی تقاطع بزرگراه یادگار امام خمینی (ره) مراجعه کنند.

او بیان کرد: این محل در وزارتخانه به‌صورت دوره‌ای در اختیار هنرمندان شاخص کشور در راستای معرفی و فروش محصولات قرار می‌گیرد.

سلطانی‌پور با تأکید بر اینکه نمایش این آثار می‌تواند برای توسعه و ترویج صنایع‌دستی استان تأثیرگذار باشد، اظهار کرد: از تمامی هنرمندان علاقه‌مند جهت برپایی نمایشگاه در محل وزارتخانه، دعوت می‌شود، درخواست خود را به اداره شهرستان محل سکونت اعلام کنند.

مریم صفانیا مدرس دانشگاه و از هنرمندان شاخص و کارآفرینان استان سمنان است که آثار او دارای مهر اصالت ملی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070200126
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha