ادای احترام فعالان گردشگری اصفهان به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از ادای احترام فعالان گردشگری و کارکنان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، امروز ۴ مهرماه و هم‌زمان با روز جهانی گردشگری، گردهمایی بزرگ فعالان جوامع گردشگری استان اصفهان برگزار شد.

علیرضا حبیبی معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان با اعلام این مطلب گفت: تقارن میمون و مبارک هفته دفاع مقدس با روز جهانی گردشگری فرصتی را فراهم آورده تا مدیران و فعالان جوامع گردشگری استان گردهم آمده و ازآنچه در یک سال گذشته در حوزه گردشگری استان رخ‌داده با یکدیگر سخن بگویند.

او ادامه داد: امروز و هم‌زمان با ششمین روز از پاسداشت هفته دفاع مقدس و روز جهانی گردشگری و همچنین اولین روز از پاسداشت هفته گردشگری، جمعی از فعالان گردشگری استان و همکاران اداره‌کل با حضور در گلستان  شهدای اصفهان، ضمن قرائت زیارت عاشورا به مقام شامخ شهدای انقلاب و ایام دفاع مقدس ادای احترام کردند.

حبیبی افزود: بی‌تردید در طی یک سال گذشته علی‌رغم فرازوفرودهای بسیار، توانستیم در دو حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری اتفاقات خوبی را رقم بزنیم، به‌نحوی‌که امروز خرسندیم شاهد توسعه مناسب زیرساخت‌های گردشگری استان به‌ویژه در حوزه اقامت و پذیرایی هستیم.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان تصریح کرد: امیدوارم با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، در سال جاری زیرساخت‌های گردشگری استان در حوزه حمل‌ونقل گردشگران نیز توسعه مناسبی داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070500344
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha