برگزاری میز خدمت نماز جمعه با حضور مدیران میراث‌فرهنگی قم

به مناسبت هفته گردشگری و آغاز اجرای برنامه‌های این هفته، میز خدمت جهادی نماز جمعه شهر قم در مصلای قدس با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم و معاونان این اداره‌کل به منظور پاسخگویی مستقیم به مردم برگزار ‌شد.

به ‌گزارش میراث‌آریا، در میز خدمت جهادی نماز جمعه شهر قم، علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، مجید ستایش معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری، عمار کاوسی معاون میراث‌فرهنگی و مهدی نصر اصفهانی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی حضور داشتند و به صورت چهره‌به‌چهره پاسخگوی سؤال‌های مردم بودند و آن‌ها را در زمینه رفع مشکلات مطرح‌شده، راهنمایی کردند.

این میز خدمت به مناسبت هفته گردشگری که امسال با ۲۳ ربیع‌الاول سالروز ورود پر خیر و برکت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز قم مصادف شده بود، در راستای برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی با هدف تقویت ارتباط مستقیم، بی‌واسطه و چهره‌به‌چهره مدیران ارشد استان قم با مردم و فراهم شدن امکان پاسخگویی و پیگیری مؤثر دغدغه‌ها، مشکلات و مطالبات مردمی برگزار ‌شد.

«میز خدمت» هر هفته با حضور مسئولان و کارشناسان یک یا چند دستگاه اجرایی استان در مصلای قدس شهر قم، همزمان با برگزاری آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه انجام می‌شود و مردم می‌توانند به صورت مستقیم مسائل، مشکلات، خواسته‌ها، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را با مسئولان در میان بگذارند.

پنجم مهر روز جهانی گردشگری است و ۵ تا ۱۲ مهرماه جاری برنامه‌های هفته گردشگری برگزار می‌شود.  

راهپیمایی مردم قم در حمایت از حزب‌الله لبنان و مردم مقاوم غزه

نماز جمعه این هفته شهر قم به امامت آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان قم اقامه شد و پس از برگزاری این آیین عبادی - سیاسی مردم انقلابی و متدین قم در ادامه راهپیمایی‌های «جمعه‌های خشم» در یک اجتماع باشکوه حمایت خود را از حزب‌الله لبنان و مردم مقاوم غزه اعلام کردند.

در این راهپیمایی که از مصلای قدس تا چهارراه شهدا ادامه داشت، نمازگزاران با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، درود بر حزب‌الله، لبیک یا حسین(ع)، الله‌اکبر خامنه‌ای رهبر، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و ما ملت حسینیم هیهات من الذله؛ جنایات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم لبنان و فلسطین را محکوم کردند.

راهپیمایان پلاکاردهایی در محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم لبنان و غزه و پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی،‌ فلسطین و حزب‌الله در دست داشتند و از سکوت مجامع بین‌المللی و حقوق بشر در قبال این جنایات ابراز انزجار کردند.

راهپیمایان همچنین با در دست داشتن تصاویر رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره) خواستار اتحاد و یکپارچگی همه مسلمانان دنیا برای آزادی قدس شریف و رهایی مردم مقاوم غزه از چنگال اسراییل غاصب شدند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070700433
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha