زنگ گردشگری و صلح در مدرسه مهر علوی مشهد نواخته شد

زنگ گردشگری و صلح به مناسبت هفته گردشگری در مدرسه مهر علوی مشهد با حضور معاون استاندارو فرماندار مشهد و مدیران اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی و تسکل‌های گذدشگری استان نواخته شد.

به گزارش میراث‌آریا، معاون استاندار و فرماندار مشهد امروز شنبه ۷ مهر ماه ۱۴۰۳ در مراسم نواختن زنگ گردشگری و صلح در مدرسه مهر علوی گفت: مشهد به واسطه بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) سالانه میزبان میلیون‌ها زائر و گردشگر از اقصی نقاط ایران و جهان است.

محسن داوری با اشاره به هفته گردشگری ادامه داد: از خدمتگزاران به زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) که به عنوان فعالان حوزه گردشگری شناخته می‌شود، قدردانی می‌کنم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید حسن علوی از موسسان مدارس مهر علوی گزارشی از این مدارس ارائه کرد و گفت: نخستین مدرسه مهر علوی سال ۱۳۸۵ با ۴۰ دانش‌آموز آغاز شده و اکنون ۴۲۰ دانش آموز در مدارس علوی تحصیل می‌کنند.

او رشد همه جانبه دانش آموزان را از اهداف مدارس مهر علوی عنوان کرد و  یادآور شد: با توجه به این‌که فرزندان ایتام در مدارس علوی تحصیل می‌کنند، مهارت‌آموزی برای آن‌ها در دستور کار قرار دارد و در مدارس متوسطه چهار کارگاه عملی که منجر به حرفه‌آموزی دانش آموزان می‌شود فعال است.

زنگ گردشگری و صلح توسط حسین ادیبیان پیشکسوت گردشگری نواخته شد.

در این مراسم مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، مدیران تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری استان خراسان رضوی حضور داشتند و از کلاس‌های مدرسه مهر علوی بازدید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070700515
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha