انجمن تخصصی صنایع‌دستی در هرمزگان تشکیل می‌شود

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: انجمن تخصصی صنایع‌دستی در استان تشکیل می‌شود.

به گزارش میراث آریا، نشست هم‌اندیشی با حضور معاون صنایع‌دستی استان هرمزگان، عباس براهیمی رئیس کمیسیون گردشگری و صنایع‌دستی اتاق بازرگانی، ژاله نیکرو رئیس انجمن صنایع‌دستی و گردشگری اتاق بازرگانی، کیوان احمدی مدیرعامل جامعه هتلداران و جمعی از کارشناسان و فعالین صنایع‌دستی روز چهارشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۳، در راستای توسعه صنایع دستی و برنامه‌ریزی شرکت در نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تهران برگزار شد.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: برای حمایت از هنرمندان و ارتقای اقتصادی حوزه صنایع‌دستی با همکاری اتاق بازرگانی انجمن تخصصی صنایع‌دستی در استان تشکیل می‌شود.

ساناز رمجی افزود: تشکیل این انجمن به‌منظور عرضه و فروش صنایع‌دستی و جذب سرمایه‌گذاری، ارائه آموزش‌های تخصصی و ارتقای صادرات صنایع‌دستی خواهد بود.

او با اشاره به اینکه تشکیل انجمن‌ تخصصی صنایع‌دستی نقش مهمی در توسعه و تقویت این صنعت دارد، عنوان کرد: انجمن تخصصی صنایع‌دستی ‌تواند به ایجاد هم‌افزایی میان هنرمندان، نهادهای دولتی و بخش خصوصی کمک کنند.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تأکید کرد: این همکاری‌ها به توسعه پایدار و ایجاد تحول اقتصادی در صنعت صنایع‌دستی منجر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071100840
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha