افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های بانوان شهرستان کوهسرخ

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کوهسرخ گفت: نمایشگاه توانمندی‌های بانوان شهرستان کوهسرخ با عنوان بانوی کارآفرین با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات در محل تالار بهرامی شهر ریوش این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش میراث‌آریا، رضا ربیعی گفت: این نمایشگاه به همت اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امور بانوان فرمانداری شهرستان با تعداد ۲۶ غرفه به مدت یک روز برپا شد.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کوهسرخ ادامه داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از توانمندی‌های بانوان با رویکرد کارآفرین اجتماعی و معرفی فرصت‌های کارآفرینی و تشویق و ترغیب کارآفرینان است.

ربیعی تصریح کرد: حمایت از بانوانی که به نحوی بار خانواده را به دوش می‌کشند و دستی در تولید محصولات مختلف دارند باید در اولویت قرار گیرد.

او یادآور شد: شهرستان کوهسرخ ظرفیت بسیار بالایی در حوزه صنایع‌دستی و محصولات تولیدی و تبدیلی دارد و نیازمند ایجاد بازارچه‌ای دائمی برای عرضه محصولات است. 

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کوهسرخ گفت: در این نمایشگاه علاوه بر هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی، تولیدکنندگانی از حوزه جهاد کشاورزی، کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی نیز شرکت کردند.

ربیعی افزود: در حال حاضر در شهرستان کوهسرخ تعداد ۴۰۰ هنرمند و صنعتگر صنایع دستی به‌صورت فعال دائم و فصلی مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071200919
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha