عملکرد قابل توجه گردشگری اردبیل با هم‌افزایی بخش خصوصی و دولتی/ ۵۱۷ بهره‌بردار در حوزه گردشگری استان اردبیل فعالیت می‌کنند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: استان اردبیل در سال‌های اخیر توفیقات چشم‌گیری در حوزه گردشگری داشته است که این مهم با هم‌افزایی فعالان بخش خصوصی و دستگاه‌های دولتی به دست آمده است.

به گزارش میراث آریا، حسن محمدی ادیب در آیین گرامیداشت هفته گردشگری گفت: استان اردبیل در سال‌های اخیر توفیقات چشم‌گیری در حوزه گردشگری داشته است که این مهم با هم‌افزایی فعالان بخش خصوصی و دستگاه‌های دولتی به دست آمده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: استان اردبیل برابر ارزیابی‌ها در سال گذشته در بین ۵۲ دستگاه اجرایی در استان رتبه دوم و در سطح کشور نیز رتبه نخست را بین ادارات کل میراث‌فرهنگی احراز کرده است و توفیق استان در برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳ سبب شده برنامه‌های ما در سطح کشور مورد توجه واقع شود.

او تاکید کرد: در حال حاضر ۵۱۷ بهره‌بردار گردشگری در خانه مسافرها، هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و سایر بخش‌های حوزه گردشگری استان مشغول فعالیت هستند.

محمدی ادیب ادامه داد: مشکلاتی که امروز از زبان فعالان گردشگری استان مطرح شد، دغدغه‌های ما نیز محسوب می‌شود و این دغدغه‌ها را در سطح استانی و ملی به صورت مستمر پیگیری می‌کنیم.

رونمایی از تقویم گردشگری استان اردبیل و تجلیل از فعالان صنعت گردشگری از دیگر بخش‌های این مراسم بود که به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071200957
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha