موافقت با ۱۵طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از برگزاری جلسه کمیسیون فنی و بررسی پرونده ۱۵ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در سطح استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، مجید رحمانی خلیلی در پایان جلسه کمیسیون فنی سرمایه‌گذاری که روز چهارشنبه ۱۱ مهرماه ۱۴۰۳ در گرگان، برگزار شد، گفت: پرونده ۱۵ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری اعم از اقامتگاه بوم‌گردی، سفره‌خانه سنتی، واحد پذیرایی، هتل‌ و مجتمع گردشگری عمومی، مرکز تفریحی و سرگرمی و دهکده سلامت در شهرستان‌های استان با حجم سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۵ هزار میلیارد ریال به‌منظور صدور موافقت اصولی بررسی شد.

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با ایجاد زمینه اشتغال حدود ۲۰۰ نفر طبق ضوابط و قوانین مصوب در شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در جلسه کمیسیون فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

او تصریح کرد: این تعداد طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری پس از انجام استعلامات مرتبط از دستگاه‌های اجرایی و اخذ تغییر کاربری به مرحله ایجاد خواهند رسید و این امر زمینه‌ساز توسعه و رونق گردشگری و ایجاد اشتغال در استان خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071401004
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha