بررسی طرح‌های گردشگری و بوم‌گردی لرستان

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: پنج پرونده مربوط به ساخت هتل در روستای بهرام جو خرم‌آباد، اقامتگاه بوم‌گردی روستای چوب‌تراش، مجتمع گردشگری پل‌دختر، اقامتگاه بوم‌گردی روستای پیر محمد تاف بررسی شد.

به گزارش میراث آریا، بهزاد شاکرمی  15 مهرماه در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد گفت: جلسه کارگروه امور زیربنایی توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط‌زیست در خصوص احداث پنج طرح مرتبط با گردشگری و بوم‌گردی برگزار و  تصمیم‌گیری شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: این جلسه با پنج دستور کار مهم که بخش عمده این طرح‌ها مربوط به احداث طرح‌های گردشگری و بوم‌گردی در اقصی‌ نقاط استان بود برگزار شد.

او گفت: باتوجه‌به اینکه این طرح‌ها برای تکمیل زیرساخت‌های مربوط به گردشگری و رونق است به طور ویژه و با نگاه مثبت مورد بررسی اعضای قرار گرفت.

شاکرمی اظهار کرد: در این جلسه پنج پرونده مربوط به ساخت هتل در روستای بهرام جو خرم‌آباد، اقامتگاه بوم‌گردی روستای چوب‌تراش،مجتمع گردشگری پل‌دختر، اقامتگاه بوم‌گردی روستای پیر محمد تاف و پرونده تقاضای احداث بوم‌گردی‌های دیگر مورد برسی و اتخاذ تصمیم مطابق قانون قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071501077
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha