اهمیت افزایش ظرفیت پرواز خراسان شمالی در حوزه گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در راستای پیگیری افزایش ظرفیت پروازی استان در سطح ملی و نیز ایرلاین اختصاصی در استان با مدیر فرودگاه بجنورد دیدار کرد.

به گزارش میراث آریا علی مستوفیان چهارشنبه ۲۵ مهرماه در دیدار با مدیر فرودگاه بجنورد گفت: فرودگاه و افزایش ظرفیت پروازی یکی از موضوعات مهم ما در حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود که نیازمند پیگیری جدی در سطح ملی و استانی است.

مستوفیان با اشاره به اینکه این موضوعات باید به جد پیگیری شود؛ زیرا از اهمیتی بالایی در جذب گردشگر دارد، گفت: در ایجاد مقاصد سفر، دسترسی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند که یکی از این دسترسی‌ها فرودگاه هست که به‌خاطر سهولت و ایمن بودن در اولویت اول برای سرمایه‌گذاران و مسافران قرار دارد که ان‌شاءالله دو دستگاه پیگیری لازم را هم در سطح ملی هم استانی برای توسعه ظرفیت پروازی در استان انجام خواهیم داد.

در ادامه علی کاملی مدیر فرودگاه بجنورد بیان کرد: با تعامل بین‌بخشی دستگاه میراث‌فرهنگی و فرودگاه بجنورد می‌توان به توسعه حوزه سرمایه‌گذاری و جذب گردشگر در استان کمک کرد که در نهایت منجر به توسعه اقتصادی، ماندگاری مسافر و ایجاد اشتغال در استان می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072601901
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha