آیین تجلیل از فعالان فرهنگی - اجتماعی اراک برگزار شد

آیین تجلیل از اسماعیل شیعه، احمد جعفری نژاد، فعالان فرهنگی-اجتماعی اراک به همراه بزرگداشت هنرمند فقید عزت‌اله ابراهیمی، در سرای مهر بازار تاریخی اراک برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، محمود مرادی نراقی گفت: آیین تجلیل از دکتر اسماعیل شیعه، دکتر احمد جعفری نژاد، فعالان فرهنگی و اجتماعی شهر اراک، فعالان گردشگری استان مرکزی و بزرگداشت هنرمند فقید عزت‌اله ابراهیمی امروز ۲ آبان‌ماه ۱۴۰۳ در سرای مهر بازار تاریخی اراک برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی تصریح کرد: این مراسم با حضور نورالهی مدیرکل تعزیرات استان مرکزی، محمودی شهردار اراک، اعضای شورای شهر اراک و جمعی از هنرمندان و هنر دوستان و به مناسبت هفته فرهنگی اراک ترتیب داده شده بود.

او افزود: هدف از برگزاری این مراسم، تجلیل از زحمات و فعالیت‌های ارزشمند افرادی است که در راستای ارتقای فرهنگ، هنر و گردشگری در شهر اراک و استان مرکزی تلاش کرده‌اند. ما بر این باوریم که فرهنگ و هنر، به همراه صنعت گردشگری، نقش بسزایی در توسعه پایدار و هویت‌بخشی به جامعه ایفا می‌کنند.

محمود مرادی نراقی گفت: در این مراسم، دکتر اسماعیل شیعه به تبیین آثار مدیریت صحیح شهری پرداختند و بر اهمیت توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در بهبود کیفیت زندگی شهروندان تأکید کردند. ایشان همچنین به ضرورت همکاری بین نهادهای مختلف در راستای توسعه فرهنگی و گردشگری اشاره کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری چنین مراسم‌هایی نه تنها به تجلیل از فعالان فرهنگی و گردشگری کمک می‌کند، بلکه باعث ایجاد انگیزه و همبستگی در میان هنرمندان و فعالان اجتماعی می‌شود. امیدواریم با ادامه این برنامه‌ها، شاهد رشد و شکوفایی بیشتر فرهنگ، هنر و گردشگری در استان مرکزی باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403080200148
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha