برگزاری پنجمین جلسه انجمن صنایع‌دستی شهرستان قدس

پنجمین جلسه انجمن صنایع‌دستی شهرستان قدس با هدف بررسی شرایط شرکت در نمایشگاه بین‌المللی تهران، تعیین حق عضویت، و ارائه گزارش فعالیت‌های شش‌ماهه اخیر انجمن برگزار شد.

به گزارش میراث‌آریا، پنجمین جلسه انجمن صنایع‌دستی شهرستان قدس،‌ با دستور بررسی شرایط شرکت در نمایشگاه بین‌المللی تهران، تعیین حق عضویت اعضا، و ارائه گزارش مدیرعامل انجمن از فعالیت‌های اخیر روز یکم آبان ماه، در دفتر این انجمن، برگزار شد.

سعید پالیز، درباره این نشست بیان کرد: در این نشست، نخستین دستور جلسه به تصویب اکثریت اعضا مربوط به تعیین حق عضویت سالانه برای اعضای انجمن اختصاص داشت. پس از بحث و بررسی، مبلغ یک میلیون ریال به عنوان حق عضویت سالانه برای اعضا و برای اعضایی که دارای کارت تولید انفرادی هستند، مبلغ ۲ میلیون ریال تعیین شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان قدس ادامه داد: در ادامه جلسه، نحوه استفاده از کارت‌های تولید انفرادی و مزایای آن نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این خصوص، مقرر شد که اعضای دارای کارت تولید انفرادی از تسهیلات و مزایای خاصی بهره‌مند شوند.

او با بیان اینکه در این نشست، مدیرعامل انجمن با ارائه گزارشی از دستاوردها و فعالیت‌های انجام شده در شش‌ماهه اول سال جاری، اعضا را از اقدامات و پروژه‌های انجام‌شده مطلع کرد و برنامه‌های آتی انجمن را تشریح کرد و گفت: در پایان جلسه، هاجر غلامی، مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان قدس، از اقدامات و پیشرفت‌های انجمن طی این مدت ابراز رضایت کرد و ضمن تشکر از حمایت‌های وحید گلی کانی، فرماندار محترم شهرستان، بر ادامه همکاری‌ها و تقویت حمایت‌ها از صنایع‌دستی تأکید کرد.

جلسه با تصویب نهایی این تصمیمات به پایان رسید و مقرر شد که اجرای این تصمیمات از ابتدای سال ۱۴۰۴ اجرایی شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403080500212
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha