لزوم همگرایی فعالان فرهنگی و هنری اصفهان در سی‌وهفتمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی ایران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان بر لزوم همگرایی فعالان فرهنگی و هنری اصفهان در سی و هفتمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی ایران تأکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا، روز گذشته ۶ آبان ماه، نشست هم‌اندیشی فعالان فرهنگی و هنری اصفهان با هدف حضور در سی‌وهفتمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی ایران و مشارکت در برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنایع‌دستی و هتلداری اصفهان با حضور امیر کرم‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، محمدمهدی فردوسی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، امید شریفی مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سایر اعضا در محل تالار نشست‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در این نشست گفت: باید تلاش کنیم تا عرضه صنایع‌دستی همگام با صنعت گردشگری در اصفهان پیش رود، لذا حضور در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی نقش مهمی در معرفی و عرضه بهینه صنایع‌دستی ایفا می‌کند.

کرم‌زاده ادامه داد: نمایشگاه‌هایی که در پایتخت برگزار می‌شود همواره مورد بازدید سفرا و بازرگانان خارجی قرار می‌گیرد، لذا سی و هفتمین نمایشگاه صنایع‌دستی تهران، فرصتی است تا بتوان صنایع‌دستی اصفهان را به همگان و به بهترین شکل ممکن معرفی کرد.

او افزود: برنامه هفتم توسعه از یک‌سو و همچنین تأکید وزیر محترم کشور در آیین معارفه استاندار جدید اصفهان مبنی بر لزوم توجه به مواریث ارزشمند فرهنگی و هنری و همچنین گردشگری ما را بر آن می‌دارد تا در این زمینه جدی‌تر از هر زمان دیگر فعالیت کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403080700393
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha