نظارت بر کیفیت خدمات گردشگری، گام‌های مؤثر در ارتقای رضایت‌مندی مسافران

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از انجام بازدید نظارتی از تاسیسات و پروژه‌های گردشگری خبر داد و تأکید کرد که این اقدام به‌منظور ارزیابی کیفیت خدمات و بهبود زیرساخت‌ها برای افزایش رضایت‌مندی گردشگران صورت گرفته است.

به‌گزارش میراث‌آریا، مسعود فرخی  درباره گشت های نظارتی معاونت گردشگری گفت: بازدید نظارتی از پروژه‌های گردشگری و تاسیسات گردشگری تحت پوشش مجتمع و واحدهای پذیرایی بین‌راهی، مجتمع‌های آب‌درمانی و هتل‌ها در منطقه گردشگری آبگرم محلات انجام شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی در ادامه افزود: این بازدید با هدف ارزیابی و نظارت بر کیفیت خدمات ارائه شده به گردشگران و مسافران انجام شد و به بررسی زیرساخت‌ها و امکانات موجود در این منطقه گردشگری پرداخته شد. ما به‌دنبال ارتقای سطح خدمات و تسهیل دسترسی گردشگران به امکانات مناسب هستیم.

فرخی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این بازدید هیچ‌گونه تذکر و اخطاری به واحدهای مربوطه داده نشد و این نشان‌دهنده عملکرد مطلوب فعالان حوزه گردشگری در این منطقه است. ما امیدواریم که با ادامه این روند، شاهد افزایش رضایت‌مندی گردشگران و همچنین رونق بیشتر در صنعت گردشگری استان باشیم.

او در خصوص اهمیت همکاری میان دستگاه‌های مختلف گفت: توسعه پایدار گردشگری نیازمند همکاری همه‌جانبه است. ما به‌دنبال ایجاد زمینه‌های مناسب برای جذب گردشگران و افزایش درآمدزایی برای ساکنان محلی هستیم.

فرخی در پایان تأکید کرد: این بازدید نشان‌دهنده اهتمام جدی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی به توسعه پایدار صنعت گردشگری در استان است و ما به‌طور مستمر بر فعالیت‌های گردشگری نظارت داریم تا بهترین خدمات را به مسافران و گردشگران ارائه دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403081901152
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha