توسعه گردشگری آذربایجان‌شرقی با تاکید بر ارتقای کیفیت خدمات در واحدهای پذیرایی/ لزوم آمادگی واحدهای پذیرایی در ایام نوروز

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی در نشست هم‌اندیشی واحدهای پذیرایی و گردشگری استان، بر اهمیت ارتقای کیفیت خدمات، گردشگری غذا و جذب حداکثری گردشگران در ایام نوروز تأکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا، احمد حمزه‌زاده، در نشست روز سه‌شنبه ۲ بهمن هم‌اندیشی واحدهای پذیرایی و گردشگری استان با تأکید بر ارتقای کیفیت خدمات در واحدهای پذیرایی گفت: واحدهای پذیرایی و گردشگری نقشی کلیدی در معرفی ظرفیت‌های استان ایفا می‌کنند و باید با ارتقای سطح خدمات، زمینه جذب و ماندگاری مسافران را فراهم ساخت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه غذای آذربایجان به‌عنوان یک جاذبه فرهنگی اظهار کرد: گردشگری غذا یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد ذهنیت مثبت در میان مسافران است و باید تلاش کنیم با ارائه غذاهای باکیفیت، این ظرفیت را به بهترین شکل معرفی کرده و از آن برای جذب گردشگران بیشتر استفاده کنیم.

او افزود: در حوزه پذیرایی و گردشگری، سه عامل اصلی مکان و فضا، تجهیزات و منابع انسانی نقشی اساسی در ایجاد تجربه‌ای خوشایند برای گردشگران دارند. نیروی انسانی توانمند و آموزش‌دیده، می‌تواند با ارائه خدمات مطلوب، رضایت حداکثری مهمانان را جلب کند.

حمزه‌زاده در پایان با اشاره به ضرورت تبلیغات و بازاریابی مؤثر برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان اظهار کرد: توسعه پایدار گردشگری نیازمند توجه به پایداری حضور مسافران از کشورهای مختلف است و نباید تمرکز تبلیغات تنها بر یک بازار خاص باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403110200091
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha