به گزارش میراث آریا، خیرالنساءامیری بیان کرد: در آستانه سال نو و تقارن آن با بهار قرآن، به منظور عرضه و ارائه بهینه و مطلوب خدمات به مسافران و گردشگران، نظارت موازین بهداشتی و کنترل نرخهای مصوب، بازرسی از تمامی تأسیسات اقامتی، مجتمعهای خدماتی و واحدهای پذیرایی شهرستان چابهار با حضور بازرسان دستگاههای نظارتی در حال انجام است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار افزود: برنامهریزی برای آمادگی و خدماتدهی هر چه بهتر تأسیسات گردشگری به مسافرین از سه ماه قبل آغاز شده و واحدهای متخلف و غیرمجاز راستای پلمپ به مراجع ذی صلاح معرفی و اقدام لازم انجام شده است.
او ادامه داد: با هدف تسهیل ارتباط دو سویه بین مسافران و واحدهای نظارتی سامانه تلفنی ۰۹۶۲۹به عنوان سامانه ملی اطلاعات سفر و رسیدگی به شکایات در مراکز اقامتی در دسترس گردشگران است.
انتهای پیام/
نظر شما