برگزاری جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر در ۱۶ شهرستان استان‌ تهران با هدف ارتقای خدمات نوروزی

معاون گردشگری استان‌ تهران، از برگزاری جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر در تمامی ۱۶ شهرستان استان‌تهران خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا، رضا همتی گفت: این جلسات به ریاست فرمانداران شهرستان‌های تهران، ری، ورامین، پیشوا، قرچک، پردیس، دماوند، فیروزکوه، شهریار، قدس، ملارد، اسلامشهر، رباط کریم، شمیرانات، پاکدشت و بهارستان برگزار شده است.

معاون گردشگری استان‌تهران عنوان کرد: دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر در تمام شهرستان‌ها با دبیری مدیران ادارات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فعال شده است. هدف از این جلسات، ایجاد هماهنگی و تعامل حداکثری میان دستگاه‌های عضو ستاد، افزایش سطح آمادگی خدمات‌رسانی و بهبود کمی و کیفی امکانات رفاهی برای مسافران و گردشگران نوروزی است.

او با تأکید بر اهمیت برنامه‌ریزی مدون برای مدیریت سفرهای نوروزی افزود: با اقدامات انجام‌شده، انتظار داریم شاهد بالاترین سطح خدمات در نوروز ۱۴۰۴ باشیم و استان‌تهران به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور، پذیرایی شایسته‌ای از مسافران داشته باشد.

ستاد اجرایی خدمات سفر که با محوریت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و همکاری دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، نیروی انتظامی، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس، سازمان راهداری و سایر نهادهای مرتبط فعالیت می‌کند، در ایام نوروز بر حوزه‌هایی چون ایمنی سفر، اسکان و اقامت، نظارت بر خدمات گردشگری، مدیریت ترافیک، اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران تمرکز دارد.

با این اقدامات، تلاش می‌شود که تجربه‌ای ایمن، راحت و به‌یادماندنی برای مسافران نوروزی رقم بخورد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403121801334
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha