بهگزارش میراثآریا، فرشاد طهماسبی گفت: این گروهها از ۲۵ اسفندماه جاری تا ۱۵ فروردینماه سال آینده بر عملکرد نوروزی دستگاههای اجرایی عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری نظارت و عملکرد آنها را بررسی خواهند کرد.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به بام ایران میتوانند هرگونه شکایت احتمالی از وضعیت ستاد هماهنگی خدمات سفر استان را با شماره ۱۱۱ اطلاعرسانی کنند تا در سریعترین زمان ممکن رسیدگی شود.
طهماسبی تصریح کرد: در نوروز سال گذشته بیشترین شکایتهای مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به چهارمحال و بختیاری از کمبود گوشت مرغ، قیمت ورودی مراکز تفریحی و اقامتگاههای بومگردی بوده است.
انتهای پیام/
نظر شما