آمادگی ۶۳ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی خوزستان برای نوروز ۱۴۰۴/ گردشگران نقص‌ها و کمبودها را گزارش دهند

معاون فنی و راه‌های روستاییِ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، از آمادگی ۶۳ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی این استان برای خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، محسن حق‌نیا چهارشنبه ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۶۳ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی این استان آماده خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی هستند.

معاون فنی و راه‌های روستایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به نقش مجتمع‌ها در تأمین رفاه گردشگران و افزایش ایمنی سفرهای جاده‌ای، تصریح کرد: امکانات لازم در این مجتمع‌ها فراهم شده و نظارت‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در نوروز انجام خواهد شد.

او افزود: در محورهای مواصلاتی استان خوزستان، تعداد ۶۳ مجتمع خدماتی رفاهی فعال هستند که در ایام پیک سفر، به‌ویژه نوروز، آماده ارائه خدمات متنوعی ازجمله سوخت‌گیری، استراحت، تغذیه و خدمات بهداشتی به گردشگران خواهند بود.

حق‌نیا همچنین از تشکیل کمیته ویژه نظارت این اداره‌‎کل و بازدیدهای پیش از آغاز سفرهای نوروزی از این مجتمع‌ها خبر داد و گفت: در این بازدیدها، کیفیت خدمات، وضعیت بهداشت، امکانات رفاهی و سایر موارد بررسی‌ می‌شود تا اطمینان حاصل شود که این مراکز در شرایط استاندارد قرار دارند.

او از گردشگران و مسافران خواست که در صورت مشاهده هرگونه نقص و کمبود در خدمات این مجتمع‌ها، موارد را از راه شماره تلفن گویای۳۰۰۰۱۴۱ به منظور رسیدگی به شکایت‌های مردمی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و تلفن ۳۰۰۰۷۰۷۰ سامانه پیامکی دریافت پیشنهادات و شکایت مسافران جاده‌ای به این اداره‌کل گزارش دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403122201712
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha