بهگزارش میراثآریا، محمدرضا جلدی امروز یکشنبه ۱۰ فروردینما با اعلام این خبر، اظهار کرد: از ابتدای شروع سفرهای نوروزی ۲۷ اسفندماه تا ۹ فروردینماه مجموعا ۲۷۳ فقره شکایت در سامانه ۰۹۶۲۹ ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه ثبت شده که به همگی آنها رسیدگی شده است.
رئیس اداره نظارت بر ارزیابی خدمان گردشگری استان کرمانشاه با بیان اینکه نظارت بر تاسیسات گردشگری استان به شکل مستمر ادامه دارد، گفت: گشتهای نظارتی متشکل از نمایندگان میراث فرهنگی، تعزیرات حکومتی، اداره نظارت بر اماکن عمومی و انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی و اداره صمت هستند.
او تاکید کرد: بازدید از تاسیسات گردشگری استان در تمام تعطیلات ایام نوروز به صورت شبانه روزی ادامه دارد و این واحدها تحت رصد و پایش مستمر قرار میگیرند.
جلدی گفت: واحدهایی که قوانین و مقررات را رعایت نمایند مورد تشویق قرار میگیرند و واحدهایی که از قوانین سرپیچی میکنند بدون هیچ اغماضی پس از تذکر و اخطار به مراجع قضایی و انتظامی جهت اعمال قانون معرفی میشوند.
او تصریح کرد: سامانه ۰۹۶۲۹ بصورت شبانه روزی در خدمت مسافران و گردشگران قرار دارد و میتوانند نکته نظرات را در خصوص چگونگی نحوه ارائه خدمات با ما در میان بگذارند و در کمترین زمان ممکن به شکایات رسیدگی میشود.
رئیس اداره نظارت بر ارزیابی خدمات گردشگری استان کرمانشاه تاکید کرد: بازدیدهای نظارتی بصورت جدی از ۱۵ اسفند سال ۱۴۰۳ در سطح استان آغاز شده و تا پایان ۱۵ فروردین ۱۴۰۴ ادامه دارد.
او در خاتمه با بیان اینکه تمام نظارتها در جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به مسافران و گردشگران نوروزی است، عنوان کرد: در این نظارتها هتل، هتل آپارتمان، هتل بوتیک، اقامتگاه سنتی، اقامتگاه بوم گردی، مهمانپذیر، مجتمعهای خدماتی رفاهی بین راهی، مجتمعهای گردشگری، واحدهای پذیرایی بین راهی، محوطههای گردشگری، سفره خانه سنتی، سرویسهای بهداشتی بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی مورد بازدید قرار میگیرند.
انتهای پیام/
نظر شما