مدیر جدید پایگاه محوطه تاریخی هگمتانه معرفی شد

طی مراسمی با حضور مدیرکل دفتر پایگاه‌های میراث ملی و جهانی، صاحب محمدیان منصور به‌عنوان مدیرجدید پایگاه محوطه تاریخی هگمتانه معرفی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، رضا سامه، پنجشنبه 17 آذر، در مراسم معرفی مدیر پایگاه محوطه تاریخی هگمتانه گفت: مدیران پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در حقیقت عهده‌دار خطیرترین مسئولیت‌ها هستند و ماموریت‌های خود را با عشق و علاقه انجام می‌دهند  و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده‌اند.

مدیرکل دفتر پایگاه‌های میراث ملی و جهانی افزود: خوشبختانه با وجود اینکه پایگاه‌ها از کمبود نیروی تخصصی نیز رنج می‌برند ولی در تمام این سال‌ها با وجود اعتبارات اندک مدیران پایگاه‌ها کار را به خوبی انجام داده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده‌اند.

رضا سامه گفت: از آنجایی که تخصصی‌ترین کارها از سوی پایگاه‌ها ارائه می‌شود باید حقوقی را برای پایگاه‌ها در نظر گرفت تا به صورت تخصصی مدیران پایگاه‌ها فعالیت‌های خود را انجام دهند.

او خاطرنشان کرد: مدیران پایگاه‌ها متعهدانه در این سال‌ها کوشیده‌اند و تلاش‌شان شایسته تقدیر است.

در پایان این مراسم  حسن سلطانی مدیر اسبق پایگاه حکم انتصاب صاحب محمدیان منصور عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی‌سینا و از اساتید به‌نام معماری ایران را به‌عنوان مدیرجدید پایگاه تاریخی هگمتانه به او اهدا کرد.

 

انتهای پیام/

کد خبر 14010917889461

برچسب‌ها