صدور موافقت اصولی 3 طرح گردشگری با 115میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: سه مورد موافقت اصولی ایجاد طرح‌های گردشگری با سرمایه‌گذاری 115 میلیارد تومان در استان صادر شد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، آرمان وطن‌دوست روز چهارشنبه ٢٤ اسفندماه ١٤٠١ در جلسه کمیته‌فنی گردشگری و سرمایه‌گذاری استان اظهار کرد: در این جلسه پس از ارزیابی و بررسی ١٠ طرح گردشگری از تمام شهرستان‌های استان توسط کارشناسان و اعضای کمیته‌‌فنی، برای سه مورد از آنها در شهرستان‌های سنندج و کامیاران موافقت اصولی صادر شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان حجم سرمایه‌گذاری این طرح‌ها‌ را بالغ بر ١١٥ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این پروژه‌ها در قالب مجتمع گردشگری، سفره‌خانه سنتی و واحد پذیرایی اجرا می‌شوند که با به بهره‌برداری رسیدن آنها برای ٥٠ نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

او یادآور شد: در همین جلسه صدور موافقت برای پنج طرح منوط به اخذ استعلام، تکمیل مدارک و بررسی، یک طرح غایب و با یک طرح دیگر نیز مخالفت شد.

وطن‌دوست با اشاره به اینکه کردستان نیازمند توسعه زیرساخت‌های گردشگری است، گفت: امیدواریم با حمایت و همچنین تسریع در پاسخ استعلامات سایر دستگاه‌های مربوطه، شاهد به سرانجام رسیدن پروژه‌های گردشگری در استان باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011224348749

برچسب‌ها