تشدید نظارت بر واحد‌های اقامتی و گردشگری بجنورد خراسان شمالی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بجنورد از تشدید نظارت بر واحدهای اقامتی و گردشگری این شهرستان با نزدیک‌ شدن به فصل تابستان و شروع سفرهای تابستانی خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی داوری با اعلام این خبر گفت: باتوجه‌به افزایش میزان ورود گردشگران به استان در تعطیلات فصل تابستان، این طرح باهدف ارائه خدمات کیفی، نظارت بر تأسیسات اقامتی، پذیرایی، خدمات بین‌راهی و مراکز تفریحی تشدید می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بجنورد هدف از تشدید نظارت‌ها را ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران عبوری عنوان کرد و افزود: در بازدید‌های انجام شده از تأسیسات گردشگری شهرستان، رعایت نرخ‌نامه‌های مصوب و شیوه‌نامه‌های بهداشتی، پروانه‌های بهره‌برداری، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی و رعایت شئونات اخلاقی مورد بررسی و نظارت قرار گرفت.

داوری خاطرنشان کرد: گردشگران در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز اقامتی و پذیرایی می‌توانند با سامانه ملی ۰۹۶۲۹ تماس بگیرند تا دراسرع‌وقت به موضوع رسیدگی شود.

او تصریح کرد: در این سامانه به‌صورت برخط تمامی موضوعات مرتبط با سفر ازجمله اطلاعات اماکن و تأسیسات گردشگری، مسیرها و وضعیت آب‌وهوا قابل‌ دسترس است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402033086991

برچسب‌ها