سرپرست میراث‌فرهنگی قروه کردستان معرفی شد

طی حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، ذبیح‌الله امیدی به‌عنوان سرپرست جدید اداره میراث‌فرهنگی قروه معرفی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، منصور مهرزاد روز سه‌شنبه 3 مردادماه 1402 در جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره میراث‌فرهنگی قروه که با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد، با قدردانی از زحمات مسئول قبلی این اداره گفت: قروه یکی از دیدنی‌ترین شهرستان‌های استان کردستان به‌شمار می‌رود که دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان  با بیان اینکه این مجموعه برای شناساندن جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی و تاریخی مسئولیت خطیری برعهده دارد، اظهار کرد: بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها از اولویت‌های این اداره‌کل است.

او عنوان کرد: یک مدیر خوب می‌تواند با برنامه‌ریزی صحیح و دقت در انجام امورات مربوطه و برقراری رابطه درست، نقش مهم و به‌سزایی در توسعه اقتصادی داشته و در رشد و آبادانی منطقه بسیار تأثیرگذار باشد.

مهرزاد یادآور شد: انتظار می‌رود سرپرست جدید میراث‌فرهنگی این شهرستان ضمن تعامل کامل با این مجموعه و دستگاه‌های مربوطه با روحیه جهادی، در راستای حفاظت از میراث‌ گرانبهای فرهنگی، توسعه صنعت گردشگری و ترویج صنایع‌دستی تلاش و امورات محوله را به‌نحو احسن انجام دهد.

پیش ‌از این محمد مرادی مسئول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی  شهرستان قروه بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402050400235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha