رویداد «حسین تصویرگر قرآن» با مشارکت هنرمندان صنایع‌دستی در قم آغاز شد

با رونمایی از پوستر رویداد «حسین (علیه‌السلام) تصویرگر قرآن» این رویداد به صورت رسمی در قم آغاز شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگیف گردشگری و صنایع دستی استان قم، رویداد «حسین (علیه‌السلام) تصویرگر قرآن» با هدف اعلام حمایت هنرمندان از حریم قرآن کریم با حضور ۴۰۰ نفر از هنرمندان از سراسر کشور در شهر مقدس آغاز شد.

حجت الاسلام و ‌لمسلمین علی رضایی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج در این آیین گفت: هنر به معنای زیبایی است. در اصل هنر در خدمت استعدادها، خلاقیت‌ها، دین و زیبایی اجتماع بشریت است. هنر فقط برای هنر نیست، بلکه هر تمدن، فرهنگ و انقلابی در قالب هنر شانس نفوذ و اثرگذاری بیشتری دارد. عاطفه و احساس هنرمند، شکوفایی و رشد جامعه را به همراه دارد.

400 نفر از هنرمندان ارزشی کشور در رشته‌های مختلف همچون تئاتر، عکس، صنایع‌دستی و غیره با حضور در شبستان حضرت زهرا(س) آستان حضرت فاطمه معصومه(س)، رویداد «حسین(ع) تصویرگر قرآن» را با هدف اعلام حمایت از قرآن کریم آغاز کردند.

در حاشیه این آئین اختتامیه از پوستر رویداد «حسین (علیه‌السلام) تصویرگر قرآن»، اعلام حمایت هنرمندان از حریم قرآن کریم از عاشورا تا اربعین حسینی با حضور ۴۰۰ نفر از هنرمندان از سراسر کشور نیز رونمایی و متن بیانیه سازمان بسیج هنرمندان در محکومیت اهانت کشور سوئد به ساحت مقدس قرآن کریم قرائت شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402051700892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha