میزبانی شایسته قم از مسافران در سالروز امامت امام زمان/ تکمیل 90 درصدی واحدهای اقامتی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم از میزبانی این استان از مسافران و زائران ورودی به قم هم زمان با فرا رسیدن سالروز امامت امام زمان (عج) خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، علیرضا ارجمندی با اعلام این خبر اظهار کرد: هم زمان با فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسین عسکری (ع) و آغاز امامت امام زمان حضرت ولیعصر (عج) زائران و مسافران از اقصی نقاط کشور خود را به قم رساندند و در آیین‌ها مرتبط با این روز در قم شرکت کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم اظهار کرد: یکی از اماکنی که در قم میزبان خیل عظیمی از زائران و گردشگران بود، مسجد مقدس جمکران است که به همین مناسبت برنامه های مختلفی را تدارک دیده بود.

ارجمندی یادآور شد: در سایر اماکن قم از جمله حرم مطهر حضرت معصومه (س) نیز برنامه های مختلفی به این مناسبت تدارک دیده شده بود و زائران و مسافران ورودی به استان قم در کنار مجاوران در این آینی ها و برنامه های مناسبتی مشارکت کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم اضافه کرد: در همین حال ظرفیت واحدهای اقامتی استان تا 90 درصد تکمیل شد و میزبانی شایسته‌ای از زائران و مسافران ورودی استان به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070300068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha