شرکت در انتخابات حق اجتماعی است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: یکی از نمادهای دموکراسی جوامع حضور مردم در پای صندوق‌های رای است و امروز در جوامع غربی هم با وجود تکنولوژی و فناوری‌های زیاد صندوق‌های رای را حذف نمی‌کنند و حضور مردم در انتخابات را مهم می‌دانند.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، محسن معصوم علیزاده، چهارشنبه ۴ بهمن در جمع هنرمندان صنایع‌دستی همدان گفت: حضور در انتخابات زمینه‌ساز تحول در بخش‌های مختلف و آن عده‌ای که به فرموده رهبر معظم انقلاب مخاطبانی دارند باید به تکلیف و وظیفه خود به بهترین وجه عمل کنند.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان تاکید کرد: امروز نگاه بسیاری از جوامع به انتخابات این دوره در ایران دوخته شده است، بر همین اساس حضور پر شور مردم می تواند بر تغییر این دیدگاه‌ها تاثیر گذار باشد.

او با بیان اینکه شرکت در انتخابات، حق شهروندی و اجتماعی افراد جامعه است، تصریح کرد: رای ملت ایران نه تنها در امور جاری کشور بلکه در انتخاب رهبری نیز نقش ایفا می‌کند لذا از این جنبه نیز باید به آن توجه کرد.

معصوم علیزاده با اشاره به جامعه ۴۰ هزار نفری هنرمندان صنایع دستی و فعالان گردشگری استان همدان بیان کرد: در نظام جمهوری اسلامی مردم تعیین کننده هستند و به طور میانگین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به ازای هر سال یک انتخابات برگزار شده است.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان با اشاره به اینکه ماه آتی، انتخابات مهمی را پیش رو داریم، گفت: انتخابات مهمترین رویداد سیاسی امسال است که به فرموده مقام معظم رهبری وظیفه داریم در زمینه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات همه توان خود را به کار بگیریم. 

او در ادامه با اشاره به نقش پرشور هنرمندان و فعالان صنایع دستی و جامعه فعالان گردشگری استان در این انتخابات گفت: امنیت جمهوری اسلامی ایران متکی به مردم است و حضور مردم می تواند برای کشور در انتخابات امنیت آفرین باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402110700379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha