برگزاری تور گردشگری روایتِ پیشرفت در قم

فرماندهان بسیج سازمان ادارات و کارمندان سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) استان قم، در قالب تور گردشگری روایتِ پیشرفت، از برخی طرح‌های کلان شهرداری قم بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند اجرای این طرح‌ها و جزییات آن قرار گرفتند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، هدف اصلی این تور تشریح بعضی اقدام‌های شاخص شهرداری قم در مسیر عمران، آبادانی، توسعه، تحول و تعالی شهر قم در راستای فرضیه‌ جهاد تبیین بیان شد.

در این تور گردشگری، شرکت‌کنندگان از نزدیک شاهد اجرای برخی طرح‌های شاخص شهرداری قم بودند که در مجموعه مدیریت شهری، آخرین مراحل اجرایی خود را سپری ‌می‌کند و یا به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند.  

ایستگاه مترو شهید مطهری و اطلاع از وضعیت فاز نخست خط یک مترو قم، خانه‌موزه شهیدان زین‌الدین و شهدای لشگر ۱۷ امام علی ابن ابیطالب(ع)، آخرین مراحل عملیات عمرانی طرح ادامه تونل غدیر و فاز پنجم بلوار عمار یاسر و مجموعه فرهنگی، تفریحی و آموزشی باغ پرندگان شهر قم از جمله طرح‌هایی بودند که در تور گردگشری روایتِ پیشرفت، مورد بازدید قرار گرفتند.

مدیران بخش‌های مرتبط با این طرح‌ها در شهرداری قم، در طول برگزاری این تور گردشگری، ضمن تشریح اطلاعات شاخص و اصلی طرح‌های مذکور؛ گزارشی از نحوه اجرا، اهداف و نتایج اجرای آن ارائه دادند.

بر اساس این گزارش؛ تورهای گردشگری روایتِ پیشرفت، همزمان با جشن بزرگ ملی پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین انتخابات پیشِ‌رو و به منظور تبیین خدمات، اقدامات و برنامه‌های شهرداری قم؛ به عنوان بخشی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به همت اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم و مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برای اقشار مختلف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111601010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha