اختصاص قطار فوق‌العاده در مسیر تهران - جمکران - قم

مدیرکل راه‌آهن استان قم، از اختصاص قطار فوق‌العاده در مسیر تهران _ قم _ جمکران و بالعکس همزمان با میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، غلامحسین دباغ در این زمینه گفت: با توجه به پیش‌بینی حجم گسترده مسافران در نیمه‌شعبان و در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم و زائرین حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) قطارهای فوق‌العاده تهران _ قم _ جمکران و بالعکس پیش‌بینی شده است.

مدیرکل راه‌آهن استان قم اظهار کرد:‌ یک رام قطار فوق العاده در تاریخ ۶ اسفندماه در ساعت ۸:۲۰ از تهران به سمت قم حرکت و در ساعت ۱۲:۰۰ همان روز ایستگاه راه‌آهن قم راه به مقصد تهران ترک می‌کند.

او خاطرنشان کرد: یک رام قطار دیگر نیز ساعت ۱۶:۱۰ از تهران به سمت قم حرکت می‌کند و برگشت این قطار به سمت تهران نیز در ساعت ۱۹:۳۰ روز یکشنبه (۶ اسفند) است.

دباغ تصریح کرد: قطارهای یاد شده ریل‌باس بوده و با ظرفیت ۳۳۶ صندلی و تهویه مناسب و امکانات رفاهی برای سرویس‌دهی به هموطنان و زائران گرامی مهیا شده است.

 یک رام قطار متشکل از هفت دستگاه واگن است.

راه‌آهن استان قم بیش‌ از ۵۰۹ کیلومتر خط اصلی، ۳۰ کیلومتر خطوط صنعتی و تجاری و ۵۰ کیلومتر خط فرعی دارد و متشکل از ۱۵ ایستگاه است.

امسال نیمه‌شعبان (۱۵ شعبان) سالروز ولادت با سعادت حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) دوازدهمین امام شیعیان مصادف با ششم اسفندماه جاری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120500247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha