بررسی مسائل هتلداران قم برای آمادگی در ایام نوروز

رئیس و اعضای جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان قم با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم دیدار و گفت‌وگو کردند و در این جلسه مسائل و مشکلات هتلداران استان قم برای آمادگی هر چه بیشتر و بهتر ارائه خدمات به مسافران نوروزی مورد بررسی قرار گرفت.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، این جلسه روز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ در سالن جلسات  اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم برگزار شد.

در این جلسه، مسائل و مشکلات هتلداران برای آمادگی هر چه بیش‌تر و بهتر ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در ایام عید نوروز ۱۴۰۳ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و شرکت‌کنندگان دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را در این زمینه بیان کردند.

علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم در این جلسه، بر ارائه خدمات مطلوب به زوار بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(ع) تأکید کرد.

همچنین عماد محمودپور رئیس جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان قم، توضیحاتی درباره برنامه‌ها و فعالیت‌های این جامعه در ایام نوروز ارائه داد.   

لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ هجری خورشیدی، ساعت ۶:۳۶ صبح روز چهار شنبه یکم فروردین ۱۴۰۳ مصادف با نهمین روز ماه مبارک رمضان سال ۱۴۴۵ هجری قمری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122401553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha