جزئیات اسکان مسافران نوروزی در مراکز اقامتی رسمی و غیررسمی استان یزد

جانشین رئیس ستاد تسهیلات نوروزی استان یزد با اشاره به اسکان ۱۸۰هزار مسافر در استان یزد گفت: تاکنون در حدود ۳۵هزار مسافر در واحدهای اقامتی رسمی استان یزد ساکن شدند.

محمدجواد ابوالحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا، از اسکان بیش از ۱۸۰ هزار نفر در استان یزد خبر داد و اظهار کرد: اسکان مسافران نوروزی در یزد با رشد سه درصدی نسبت به سال قبل به ۳۹ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.
جانشین رئیس ستاد تسهیلات نوروزی استان یزد گفت: مجموع آمار اسکان مسافران نوروزی در واحدهای اقامتی رسمی تعداد ۳۴ هزار و ۹۶۵ نفر، مجموع آمار اسکان نوروزی در مدارس ۵۲ هزار و ۷۳۸ نفر تا پایان روز سوم فروردین ماه بوده است.

او با بیان اینکه مجموع آمار اسکان در مراکز دارای مجوز ۲۹ هزار و ۲۹۹ نفر است ادامه داد: مجموع آمار اسکان مسافران در پارک‌ها و بوستان‌های شهرداری نیز ۴۲ هزار و ۵۰۰ نفر و مجموع آمار اسکان در مراکز دارای مجوز مهمانسراهای ادارات و سالن‌های ورزشی و خوابگاه‌های دانشجویی نیز ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر تا روز گذشته بوده است.

ابوالحسینی ادامه داد: همچنین مجموع آمار تردد ورودی از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ لغایت پایان روز سوم فروردین ۱۴۰۳ به استان یزد ۴۱۸ هزار و ۱۸۰ دستگاه بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۱۰ درصدی همراه بوده است.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010500705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha