گزارش‌ها در رابطه با عملکرد هلال‌ احمر امیدبخش است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در جلسه ستاد نوروزی هلال احمر، جمعیت را همراه همیشگی مردم در شرایط سخت توصیف کرد.

به گزارش میراث آریا، ذبیح‌الله خدائیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جلسه ستاد نوروزی جمعیت هلال احمر گفت: قدردان زحمات نیروهای هلال احمر هستم. زحمات جمعیت هلال احمر و نیروهای زحمتکش آن برکسی پوشیده نیست. همگان از خدمات شما بهره‌مند شده اند و همواره در خدمت مردم بوده‌اید. امروز هلال احمر ایران در جهان نیز شناخته شده است.

او افزود: نیروهای توانمند هلال احمر در سیل و زلزله در خط مقدم مقابله با حوادث هستند و در سرما و گرما کنار مردم حضور و به مردم امید می‌دهند. دیدن نشان هلال در سخت‌ترین مواقع به مردم امید می‌دهد. امروز خدمت‌گزاری شما در ایام تعطیل بسیار ارزشمند است زیرا از آسایش خانواده خود گذشته‌اید تا برای آرامش خانواده‌های دیگر تلاش کنید.

خدائیان ادامه داد: در دین ما بارها تاکید شده که بهترین انسان‌ها کسانی هستند که خیرشان به مردم می‌رسد. مصداق این مقوله نیروهای هلال احمر هستند و بر همین اساس باید قدردان خدمت به مردم باشید.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: تعجیل در کمک رسانی امری حیاتی است زیرا محروم شدن از آن این خیر بزرگ را از شما می‌گیرد. هلال احمر در مواقع خاص در کنار مردم است و بی‌شک دعای خیر مردم پشت سر هلال احمر است.

این مقام مسئول در سازمان بازرسی تصریح کرد: مدیریت جدید جمعیت، هلال احمر را به جایگاه واقعی خود رسانده و سرعت عمل هلال احمر تحسین برانگیز شده است و همواره مشاهده می‌شود هلال احمر اولین نیرویی است که به کمک مردم می‌شتابد.

او افزود: این سرعت عمل در عرصه بین‌المللی نیز مشاهده می‌شود. این یک ارزش بزرگ برای کشور ماست که ما جلوتر از مدعیان حقوق بشر به کمک مردم جهان در شرایط سخت می‌شتابیم. هلال احمر به دور از مسایل سیاسی و اعتقادی به کمک همنوعان می‌شتابد و این امر ارزش والایی دارد.

خدائیان در انتها تاکید کرد: طبق گزارش‌های واصله هلال احمر پای کار است و گزارش های امیدبخشی در رابطه با عملکرد هلال احمر شنیده می‌شود. سازمان بازرسی هم آماده کمک به هلال احمر است و در این عرصه از هیچ تلاشی چشم‌پوشی نمی‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010600886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha