مشکلات بخش خصوصي با ارتقاي سازمان ميراث فرهنگي حل شده است

به گزارش ميراث آريا(CHTN) دبير جامعه هتل‌داران کشور در مراسم ملي روز جهاني جهانگردي که شب گذشته با حضور مسئولان سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، سفراي کشورهاي خارجي در ايران و دست‌اندرکاران بخش خصوصي در هتل استقلال تهران برگزار شد، ضمن تشريح روند شکل‌گيري سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري تصريح کرد: با توجه به ارتقاي جايگاه سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مشکلات بخش خصوصي حل شده و دستاوردهايي که طي سال‌هاي گذشته از انسجام بخش خصوصي به وجود آمده باعث شده است که جايگاه موثري را به دست بياوريم.

خسرو ايرانپور ارتقاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري را باعث افزايش جايگاه و اعتبار بين‌المللي گردشگري ايران دانست و افزود: وقتي که جايگاه اين سازمان تنزل کند، اعتماد بين‌المللي هم تنزل پيدا خواهد کرد.

وي تصريح کرد: خانواده گردشگري با سرمايه‌هاي موجود و هزاران ميليارد سرمايه بايد در بخش‌هاي کارشناسي و تصميم‌سازي دولت و مجلس حضور داشته باشد.

دبير جامعه هتل‌داران کشور با اشاره به رشد سرمايه‌گذاري در صنعت گردشگري کشور و اقدامات سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري افزود: اين اقدامات منجر به تشکيل معاونت سرمايه‌گذاري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شد.

ايرانپور با ارائه گزارشي از آمارهاي نهادهاي بين‌المللي درباره روند سرمايه‌گذاري در ايران به روند رو به رشد سرمايه‌گذاري در کشور اشاره کرد.

وي همچنين گزارشي از افزايش تخت‌هاي مراکز اقامتي در طول برنامه‌هاي توسعه و فعاليت دولت نهم ارائه کرد./105

انتهای پیام/

کد خبر 1387070749