نظر سنجي‌ها حاکي از رضايت مسافران نوروزي است

به گزارش ميراث آريا(chtn) و به نقل از روابط عمومي ستاد دائمي تسهيلات سفر، قائم مقام اين ستاد با بيان اين مطلب گفت: گزارش‌هاي رسيده از سوي ناظران عالي ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور حاکي از آن است که خدمات ارائه شده به گردشگران استان‌هاي مختلف کشور از نظر کمي و کيفي در سطح بالايي قرار دارد و رضايت مسافران را جلب کرده است.

محمد ابراهيم لاريجاني در ادامه تصريح کرد: تمامي ناظران عالي استان‌ها علاوه بر بازديد از تأسيسات مختلف گردشگري جلساتي را نيز با استانداران، فرمانداران و شهرداران استان‌هاي مختلف برگزار مي‌کنند.

وي در ادامه اظهار داشت: بازديد مشترک ناظران با مسئولان استاني نيز در دستور کار ناظران عالي ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور قرار دارد.

لاريجاني خاطرنشان کرد: برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي، جشن‌ها، موسيقي‌ها و همچنين برپايي نمايشگاه‌هاي صنايع دستي در استان‌هاي مختلف کشور محورهايي است که ناظران عالي ستاد تسهيلات بر آن تأکيد دارند.

قائم مقام ستاد دائمي سفرهاي کشور يادآور شد: همچنين هماهنگي سازمان‌ها و ارگان‌هاي مختلف استان‌ها و شهرستان‌هاي کشور را با ستاد تسهيلات سفرهاي استان‌ها بسيار خوب دانست.
111/

انتهای پیام/

کد خبر 1388010731