توسعه گردشگري همواره مديون دانش آموزان و نوجوانان است

به گزارش ميراث آرياchtn)) به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، تراب محمدي در ديدار با دو نوجوان علاقمند به مسائل گردشگري استان، افزايش آشنايي وآگاهي جوانان و نوجوانان را زمينه ساز موفقيت فعاليت هاي بلند مدت سازمانها و نهادهاي مختلف دانست.

دبير کارگروه ميراث فرهنگي و گردشگري آذربايجان شرقي ضمن تشکر از فائزه خليل پور نهر نوجوان 13 ساله و مهدي خليل پور نهر نوجوان 11 ساله که جايزه موفقيت تحصيلي خود را براي بهره برداري در توسعه امور گردشگري اختصاص داده اند، اين اقدام نمادين را گامي موثر در جهت ايجاد آشنايي و علاقمندي در ميان نسل هاي جوان دانست.

محمدي ابراز اميدواري کرد اينگونه اقدامات بتواند باعث آشنا شدن مردم کشور و در وهله اول مردم استان با آثار و جاذبه هاي استان گردد و بعد از اين نيز به تعامل مثبت مردم با گردشگران و به ويژه گردشگران خارجي که مهمان کشورمان محسوب مي شوند منتهي شود.

گزارش روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي در خاتمه مي افزايد: خانواده خليل پور نهر ازمدتها قبل اقدام به تقدير و اعلام حمايت از فعاليت سازمانهاي مختلف از جمله سازمان سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري
آذربايجان شرقي نموده و فعاليت هايي در راستاي گسترش اطلاعات مردم در حوزه گردشگري و معرفي استان انجام داده اند./106

انتهای پیام/

کد خبر 1388113019