همکاري‌هاي فرهنگي بهترين نوع گفتگو ميان تمدن‌هاي جهاني

به گزارش ميراث آريا(chtn)،مهدي هنردوست در مراسم افتتاحيه هفته فرهنگي ايران در يونان با بيان اين مطلب گفت: سي و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را در حالي جشن مي گيريم که ايران مقتدر به حمايت مردمي و تحت رهبري فرزانه تمامي مسير پر پيچ و خم و پر موانع را پشت سر گذاشته و همچنان طي طريق مي کند .

سفير جمهوري اسلامي ايران در يونان افزود: دستاوردهاي انقلاب اسلامي ايران وقتي ارزشمندتر جلوه مي کند که تمامي موانع و مشکلاتي که در مسير اين انقلاب وجود داشته است با تدبير مردم و دولت از ميان برداشته شده است .

وي تصريح کرد: همچنين دستاوردهاي نظام در ابعاد مختلف فني و علمي ، نظامي باعث دلگرمي مردم و دولت‌هايي است که بعد از انقلاب کمر خدمت به انقلاب اسلامي را بستند و توانستند با يک کار جمعي دستاوردهايي را تقديم ملت بزرگوار تاريخ بکنند .

هنردوست اضافه کرد: ايران اسلامي امروزه در بسياري از موارد از جمله فضا ، نانو تکنولوژي ، دفاعي و نظامي و علمي و فرهنگي به قدري پيشرفت کرده است که به روشني و وضوح چهره بسيار قابل تقدم از ايران را در دنيايي که بوق‌هاي تبليغاتي بر ضد آن است نشان مي دهد .

سفير جمهوري اسلامي ايران در يونان خاطرنشان کرد: نظام جمهوري اسلامي در مکاني ايستاده است که قدرت‌هاي جهاني را به طور کامل از رويارويي با اين نظام درمانده کرده است .

وي ادامه داد: امروز توجهات ايران به گسترش صلح در منطقه به عنوان قدرت برتر بر همگان مبرهن و آشکار است .

هنردوست در ادامه درباره هفته فرهنگي ايران در يونان گفت: هفته فرهنگي ايران را در يونان در حالي برگزار مي کنيم که در پي همکاري‌هاي في مابين با مسئولان کشور يونان در زمينه گردشگري هستيم .
/104

انتهای پیام/

کد خبر 1389112354