مسيرهاي گردشگري ايلام رصد مي‌شوند

سخنگو و مسؤول روابط عمومي ستاد تسهيلات سفر استان ايلام با اشاره به آمادگي ستاد تسهيلات سفر ايلام براي نوروز 90 به ميراث آريا(chtn) گفت:ستاد تسهيلات سفر استان ايلام با راه‌اندازي واحد‌ها و بکارگيري کميته‌ها و اعضاي خود آمادگي فعاليت در برنامه‌هاي نوروز 90 و خدمات‌دهي به گردشگران و مسافران را دارد.

محمد نورالهي افزود:در راستاي خدمات‌دهي بهتر واحدهاي اقامتي و پذيرايي بين راهي بازديدهاي دوره‌اي تيم نظارتي که متشکل از ميراث فرهنگي،اماکن، بهداشت و بازرگاني است بر اساس جدول زمان‌بندي شده در تمام مسيرهاي گردشگري انجام مي‌شود.

وي خاطرنشان کرد:واحدهاي اقامتي و پذيرايي که داراي نواقص هستند ضمن تذکر ملزم مي‌شوند که تا قبل از ايام نوروز نواقص خود را رفع کنند و واحدهايي که تخلف درآنها ديده شود برابر مقررات برخورد خواهد شد.

اين مقام مسؤول در ستاد تسهيلات سفر استان ايلام با اشاره به شهرستان‌ها گفت: ستاد تسهيلات سفرهاي استان فعاليت‌هاي خود را در راستاي برنامه‌ريزي بيشتر و تشکيل ستادهاي شهرستاني آغاز کرده است.

نورالهي ادامه داد:ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي استان ايلام امسال با جديت بيشتر و فراهم کردن امکانات مورد نياز در جهت رفاه و آسايش هموطنان اقدام مي‌کند.

سخنگوي ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي استان ايلام گفت:نيروي انتظامي و جمعيت هلال احمر استان با برنامه‌ريزي‌هاي متنوع آماگي کامل خود را جهت رفاه حال گردشگران و خدمات دهي مناسب به آنان اعلام کرده‌اند و خوشبختانه اين 2 نهاد از نهادهاي فعال در کشور محسوب مي‌شوند.

/117

انتهای پیام/

کد خبر 138912144