غار عليصدر به سيستم مکانيزه فروش بليط مجهز شد

مدير عامل شرکت سياحتي عليصدر در گفتگو با ميراث آريا(chtn)، با اعلام اين مطلب اظهار داشت: با راه اندازي اين سيستم مشکلات موجود در تهيه بليط به ويژه در ايام پر سفر کاهش مي‌يابد.

حسن اسلاميان انتظار در صف‌هاي طولاني و طي کردن مسافتي 75 کيلومتري از همدان به غار عليصدر را برخي از سختي‌هاي تهيه بليط دانست تأکيد کرد: گردشگران با بهره گيري از اين سيستم مي‌توانند به سايت www.alisadrcave.net مراجعه کنند.

وي با اشاره به اينکه بازديدکنندگان غار عليصدر مي‌توانند از ماه‌ها قبل براي ساعت و روز خاص بليط تهيه کنند، تصريح کرد: سيستم مکانيزه فروش بليط غار عليصدر به صورت آنلاين و لحظه‌اي مديريت مي‌شود.

به گفته مدير عامل شرکت سياحتي عليصدر اين سيستم اکنون داراي 40 هزار خط نرم افزار است و کيوسک‌هاي اطلاع رساني براي راهنمايي گردشگران در غار نيز مسقر مي‌شوند.

اسلاميان با بيان اينکه سيستم مذکور توسط بانک سپه و به صورت rss مديريت مي‌شود، گفت: با اين روش امنيت بانکي بليط‌هاي خريداري شده افزايش مي‌يابد.

مدير عامل شرکت سياحتي عليصدر تأکيد کرد: سيستم مذکور قابليت گسترش را دارد و مي‌توان در آينده خط‌هاي نرم افزاري بيشتري به آن اختصاص داد.

وي يادآور شد: طرح تحقيقاتي اين سيستم مکانيزه از يک سال و نيم قبل شروع شده و از فردا سيستم مکانيزه فروش بليط آغاز به کار مي‌کند.
112/

انتهای پیام/

کد خبر 1389121442