رسيدگي به شکايات نوروزي، کمتر از 24 ساعت

به گزارش ميراث آريا(chtn)، به نقل از کميته اطلاع رساني ستاد سفرهاي کشور، «عليرضا مختاري» با بيان اين خبر گفت: شکايت مردمي در ايام تعطيلات نوروز از سه طريق سامانه رسيدگي به شکايات و اطلاع رساني 09669، مرکز پيام کوتاه 2000440 و نيز شماره تماس 66582225 به ستاد مرکزي سفرهاي کشور ارسال مي گردد.

وي همچنين درباره روند رسيدگي به شکايات واصله يادآور شد: شکايت هاي دريافتي پس از ارسال به پايگاه هاي مذکور از سوي ستاد مرکزي سفرهاي کشور به استان هاي مربوطه ارسال و به سرعت مورد رسيدگي قرار مي گيرد.
دبير ستاد سفرهاي کشور با بيان اينکه بيش از 90 درصد شکايات دريافتي ظرف کمتر از 24 ساعت مورد رسيدگي قرار مي گيرند؛ خاطرنشان کرد: 10 درصد باقيمانده به دليل نياز به ارجاع در کميسيون فني دفاتر و احقاق حق شاکي، بعد از تعطيلات نوروزي مورد پيگيري قرار مي گيرند.
وي همچنين با اشاره به اينکه از 27 اسفند ماه تا به امروز، حدود 60 شکايت از مراکز خدمات گردشگري دريافت شده است؛ يادآورشد: با پيگيري مستمر ستاد سفرهاي کشور، جلب رضايت گردشگران نوروزي با رسيدگي به بيش از 50 شکايت دريافتي، محقق شده است.
/104

انتهای پیام/

کد خبر 1391010518