تجليل از فعالان صنعت گردشگري گلستان

به گزارش ميراث‌آريا(chtn) به نقل از روابط عمومي اداره‌کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان گلستان، معاون گردشگري اين اداره‌کل با اعلام اين مطلب گفت: از 50 فعال صنعت گردشگري استان در نمايشگاه توانمندي‌هاي صنعت گردشگري گلستان که از 8 تا 11 مهرماه در تالار فخرالدين اسعد گرگاني برگزار شد، تجليل به عمل آمد.

«علي مومني» با اشاره به اين‌که در اين نمايشگاه 38 غرفه، فعاليت‌هاي صنعت گردشگري اين استان را به نمايش گذاشتند، افزود: هتل‌ها، دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري، پانسيون‌ها، مهمان‌پذيرها و واحدهاي پذيرايي بين‌راهي در اين نمايشگاه حضور يافته و در بخشي ديگر از نمايشگاه نيز صنايع‌دستي و سوغات اين استان شامل غذاها و نان‌هاي سنتي به نمايش گذاشته شد.

وي اظهار داشت: استان گلستان، 19 هتل، 12 ميهمانپذير و 58 واحد اقامتي و پذيرايي و 53 دفتر خدمات مسافرتي و گردشگري دارد که با خدمت‌رساني مناسب و فعاليت در عرصه‌هاي مختلف گردشگري، زمينه‌هاي حضور هرچه بيشتر گردشگران را دراين استان فراهم مي‌آورند.

مومني همچنين يادآور شد: از 6 نفر از فعالان صنعت گردشگري اين استان در دفتر خدمات مسافرتي، هتل، مهمان‌پذير و پانسيون و همچنين استاد دانشگاه و دانشجوي فعال گردشگري نيز به عنوان فعالان نمونه اين صنعت، طي مراسمي از سوي سازمان مرکزي تجليل به عمل خواهد آمد.
/117

انتهای پیام/

کد خبر 1391071210