برپایی نمایشگاه صنایع دستی در اهواز

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در کلان شهر اهواز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، امیرعباس کاویانی اظهار کرد: نمایشگاه صنایع دستی اهواز به دلیل استقبال بسیار زیاد مردم علاقه‌مند از نمایشگاه سراسری در روزهای‌های گشذه بار دیگر در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: این نمایشگاه قرار است از روز 14 اسفندماه در اهواز برپا شود و بیش از 10 روز در این شهر پذیرای علاقه‌مندان و فعالان در این عرصه باشد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه توانمندی‌ زیادی برای جذب مردم دارد، گفت: این نمایشگاه تنها در راستای حمایت از صنعت‌گران و تولیدکنندگان صنایع دستی می‌تواند نقش بسیار مهمی ایفا کند.

کاویانی تاکید کرد: این نمایشگاه در بلوار پاسداران نرسیده به سه راه فرودگاه در بازارچه کوی پیروزی برپا می‌شود و از همه مردم تقاضا داریم تا برای بازدید از این نمایشگاه از فردا راس ساعت 16 به این محل مراجعه کنند.

معاون اداره کل میراث فرهنگی خوزستان افزود: برپایی این نمایشگاه‌ها هم در راستای بهبود وضعیت خرید و فروش مصنوعات صنایع دستی و هم در راستای حمایت از تولیدات موجود در خوزستان انجام می‌شود و امید است که مردم در این زمینه استقبال چشم‌گیری داشته باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 139212134

برچسب‌ها