غرفه تخصصی گردشگری سازمان میراث فرهنگی آغاز به کار کرد

معاونت گردشگری و کمیته ملی طبیعت گردی سازمان میراث فرهنگی، با هدف گسترش فرهنگ حفاظت از محیط زیست، مواهب طبیعی و رونق گردشگری کشور در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست شرکت کرد.

به گزارش میراث آریا (chtn)، فیاضی مدیر کل دفتر همکاری و توافق های ملی گردشگری با اشاره به آغازبه کار چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای زیست محیطی در حوزه محیط زیست و گردشگری پایدار در سال جاری افزود: سازمان میراث فرهنگی، معاونت گردشگری وکمیته ملی طبیعت گردی با حضوری فعال در این نمایشگاه شرکت دارد.

وی با تاکید بر لزوم معرفی جاذبه ها ی گردشگری کشور گفت: سازمان میراث فرهنگی در این نمایشگاه غرفه ای در اختیار دارد که این غرفه در سه محور؛ تشکل های حامی گردشگری پایدار، معرفی تورگردانان کشور و تورهای طبیعت گردی و موسسات آموزشی طبیعت گردی پاسخگوی بازدیدکنندگان است.

فیاضی ادامه داد: تشکل های حامی گردشگری پایداروطبیعت گردی از نقاط مختلف کشور حضور دارند که در قالب کارگاه های آموزشی، فعالیتهای روستایی مناطق محروم را به منظور توانمند سازی واشتغال پایداردر این مناطق ارائه می کند.

مدیر کل دفتر همکاری و توافق های ملی گردشگری در ادامه با اشاره به استقبال ازغرفه سازمان میراث فرهنگی در روز اول نمایشگاه افزود: غرفه سازمان علاوه بر بازدید کنندگان علاقه مند، پذیرای معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست ویک گروه گردشگری از کشور لبنان بود، همچنین در ادامه نمایشگاه تورگردانان به معرفی تورهای طبیعت گردی، تجهیزات و سفرهای ماجراجویانه و نیزتجهیزات تورهای سافاری، رفتینگ، پرنده نگری می پردازند.

فیاضی همچنین گفت: موسسات آموزشی طبیعت گردی آموزش های کوهستان گردی، پرنده نگری، گردشگری ماجراجویانه و راهنمای طبیعت گردی به صورت عام را با هدف معرفی هر چه بیشتر جاذبه های چشمگیر طبیعت گردی کشور در برنامه خود دارند.

گفتنی است این نمایشگاه از 2 تا 5 اسفند ماه به مدت چهار روز در محل نمایشگاه های بین المللی تهران از 10 صبح تا 4 بعد از ظهر پذیرای بازدید کنندگان است. 

انتهای پیام/

کد خبر 1393120230